05 Sep

درمان زگیل مقعد

زگیل مقعدی نوعی از بیماری های نشمینگاه می باشد که با خارش شدید همراه است و به دلیل واگیردار بودن آن ، درمان زگیل مقعد اهمیت بسیار زیادی دارد .

زگیل مقعد یک بیماری ویروسی و عفونتی است که اطراف و داخل مقعد را تحت تاثیر قرار می دهد .

این بیماری در مراحل اولیه به صورت برجستگی های کوچک در اطراف مقعد مشاهده می شود و به مرور زمان رشد می کند تا در نهایت به شکل گوشت اضافی در اطراف مقعد مشاهده می شود .

برای درمان زگیل مقعدی که در مراحله اولیه است  از لیزر استفاده می شود و درمان با لیزر یکی از رایج ترین روش های درمان زگیل مقعدی است .

یکی از موضوعات مهم در ارتباط با زگیل مقعدی ، تکثیر آن ها است .

زگیل مقعدی تنها مرتبط با بانوان نیست و آقایان نیز به این بیماری مبتلا می شوند .

درمان زگیل مقعد

نکاتی مرتبط با زگیل مقعدی

در اغلب موارد برای درمان زگیل تناسلی یا مقعدی از لیزر استفاده می شود ولی این روش همیشه پاسخگو نیست و روش های دیگری چون درمان های شیمیایی و جراحی برای از بین بردن زگیل تناسلی وجود دارد .

در اصل زگیل مقعدی نوعی ویروس انسانی است به همین دلیل می تواند به فرد سالم منتقل شود .

اگر فردی که مبتلا به زگیل مقعدی است با فرد دیگری رابطه جنسی برقرار کند ، بیماری خود را به او انتقال می دهد و فرد سالم  آلوده به زگیل مقعدی می شود .

زگیل تناسلی در مراحل اولیه درد یا ناراحتی خاصی ندارد به همین دلیل بسیاری از بیماران از مبتلا شدن به زگیل مقعدی بی خبر هستند .

با پیشرفت بیماری زگیل مقعدی فرد علائمی چون خارش ، خونریزی ترشحات لزج و احساس یک توده در ناحیه مقعد را تجربه می کند .

هرچه بیماری پیشرفت کند ، فرد درد و ناراحتی بیشتری را تجربه می کند که اصلا خوشایند نخواهد بود .

به همین دلیل توصیه می شود در صورت مشاهده کوچک ترین نشانه ای حتماً به جراح متخصص مراجعه کنید .

هزینه درمان زگیل مقعدی

برای درمان زگیل مقعدی روش های متفاوتی وجود دارد که پس از بررسی زگیل های مقعد روش درمان تعیین می شود .

روش درمان و میزان زگیل های مقعد در تعیین هزینه تاثیرگذار هستند به همین دلیل باید برای مطلع شدن از هزینه به جراح متخصص مراحعه کنید .

جراح متخصص پس از بررسی بیماری زگیل مقعدی ، هزینه دقیق برای درمان را اعلام می کند.