19 Dec

متخصص بیماری های روده

متخصص بیماری های روده : روده از اعضای مهم بدن انسان می باشد و ممکن است به دلایل مختلف، بیماری های متفاوتی در آن بروز کند.

هر کدام از بیماری های روده دارای نشانه ها و علائم خاصی می باشند.

بیماری های روده بزرگ در همان ابتدا وخیم نیستند.

چنانچه در همان اوایل بروز بیماری برای درمان، به فوق تخصص کلورکتال مراجعه شود، بیماری در همان ابتدا تشخیص داده شده و درمان مناسب با آن اتخاذ می شود.

ولی در صورتی که در زمان مناسب جهت درمان به فوق تخصص بیماری های روده مراجعه نشود، بیماری پیشرفت کرده و درمان آن سخت خواهد شد.

کورون و کولیت ، شایع ترین بیماری های مربوط با روده هستند.

کولیت چیست ؟

کولیت یک نوع التهاب روده بوده و بر اثر زخم های کوچک و التهاب در دیواره روده اتفاق می افتد.

کولیت در پایین ترین قسمت روده بزرگ و مقعد ایجاد می شود ولی امکان دارد تمامی روده بزرگ را مبتلا نماید.

کورون چیست ؟

کورون یک بیماری مزمن بوده که موجب التهاب روده می شود.

تشخیص کورون سخت و دشوار است.

هر ناحیه از لوله گوارش، از دهان تا مقعد می تواند توسط بیماری کورون مبتلا شود.

متخصص بیماری های روده

معیار انتخاب یک متخصص بیماری های روده خوب

• با وجدان بوده و سلامت فرد بری او در اولویت باشد.
  • صبور بوده و تمامی مراحل بیماری و نکات مربوط به آن را به طور کامل برای بیمار شرح دهد.
  • خوش برخورد باشد، خوش برخورد بودن متخصص تا حد زیادی استرس بیمار را کاهش می دهد.

نحوه انتخاب بهترین متخصص بیماری های روده

• از دوستان و آشنایان خود در مورد بهترین متخصص بیماری های روده پرس و جو کرده یا از گوگل جستجو کنید.
  • لیستی از بهترین متخصصان روده تهیه کنید.
  • در مورد سوابق و میزان تحصیلات آن ها تحقیق نمایید.
  • به مطب آن ها مراجعه کرده، با بیماران حاضر در مطب صحبت کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید.

لزوم انتخاب یک متخصص بیماری روده خوب

سرطان روده یکی از شایع ترین عوامل مرگ و میر در جهان می باشد، بنابراین لازم است درمان بیماری های روده را جدی بگیرید.

چنانچه به موقع برای درمان اقدام نکنید یا بیماری شما به درستی تشخیص داده نشود و روند درمان به طول انجامد، امکان پیشرفت بیماری و ابتلا به سرطان روده وجود خواهد داشت.

به دلیل تشابه علائم بیماری های روده ، احتمال اینکه در تشخیص آن ها خطایی بروز دهد زیاد است.

بنابراین به یک فوق تخصص کلورکتال جهت درمان و تشخیص بیماری های روده مراجعه نمایید تا بهترین روش درمان برای شما اتخاذ شده و هیچگونه عارضه ای ایجاد نشود.

نوزده − 16 =

Visit Us On Google Plus